STAP 6

Aanvang
Bij aanvang van de Lightspeed installatie overlopen we eerst even waar de verschillende printers en kassapunten dienen geïnstalleerd te worden.
De aanwezigheid van netwerkaansluitingen worden gecontroleerd en we controleren uw netwerk. Indien het netwerk onvoldoende is of u bestelde bij ons een Wi-Fi netwerk, dan beginnen we eerst met de netwerkinstallatie. Daarna kunnen we het Lightspeed systeem installeren en de eindconfiguraties uitvoeren.

Vloerplannen worden meestal ter plaats aangemaakt, producten en iPad configuraties worden op voorhand klaargemaakt.

Optimaliseren van workflow
Na de installatie optimaliseren we met u de workflow en geven we uitleg over het systeem.

Uitleg
Zorg ongestoord de uitleg te kunnen volgen, het is zeer inefficiënt indien de uitleg steeds onderbroken wordt door telefoon of personen die uitleg onderbreken. Voorzie een tijdsplannen van minstens 30 min. tot 1 uur om beschikbaar te zijn.

Ondersteuning
Na de Lightspeed installatie geven wij nog gedurende een bepaalde periode ondersteuning vanop afstand over de Lightspeed configuratie.

Met onze netwerkoplossingen zit daar ook volgens de gekozen formule 7/7 ondersteuning, updates en Prior Service Line bij. Bekijk onze S4M Care oplossingen.

Bij de volgende stap kunt u de afspraak maken

  • Nadat we bij aanvang alles hebben overlopen hoeft u niet aanwezig te zijn bij de installatie. Enkel nadien voor het optimaliseren en de uitleg dien u wel aanwezig te zijn.

  • Ja dat kan. Wij kunnen alles klaarmaken terwijl u nog het oude kassasysteem gebruikt. Enkel bij het omschakelen naar Lightspeed is er tijdelijk geen kassasysteem.

  • Er mogen gerust meerdere personen de uitleg volgen. Let wel dat zij de uitleg niet verstoren door telkens vragen te stellen. We geven eerst een volledige uitleg, daarna is er tijd voor vragen.

    Lightspeed Restaurant is een modern zeer uitgebreid en intuïtief kassasysteem. Veel zal zichzelf ook uitwijzen en vlotter worden bij gebruik.

    Het is echter belangrijk om zelf de uitleg te volgen